Barndomsbild

Här har jag gått som barn och sprungit på skrangliga ben.
Det var på den tiden då solen alltid sken
och himlen ständigt var blå.
Kom det en enstaka skur så var det ett stilla sommarregn.
Visst, ibland åskade det också!
Ett vilt, spännande himlaspel med sprakande blixtar.
Men mest var här solsken när jag gick här som barn
och sprang på skrangliga ben.
Är hemma och sjuk idag. Ligger i soffan och kollar på TV under en filt, kollar lite på datorn, 
fikar lite med förkylda sonen och funderar över livet, inte ofta man har tid för det...
hoppas dock på att bli frisk snart. 
Har inte riktigt tid att vara sjuk, vilket i sig är ganska sjukt...
Hoppas du får en fin tisdag och att du tar dig tid att njuta av något mitt i vardagsstressen.
Kram/ Ninni

Kommentarer

  1. Usch ! inte roligt att vara sjuk....men du piggnar säkert på dej snart ;))
    Idag ska jag sälja på en loppis i Birsta City en bit utanför stan...har stått där två ggr förut...första ggn gick det bra, men andra gick jag med förlust...så kan det gå ibland. Har en liten loppis här på gården i stan...men under vinter och vår har jag stängt...öppnar i maj igen ;))
    Ha en fin dag och krya på dej !
    Kram bia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagspromenad

2015 - en sammanfattning

Intryck och avtryck