2015 - en sammanfattning


Snön låg vit och fin när den äntligen kom.


Vi tog en sväng till Harsa för att åka längdskidor och njuta av den fina omgivningen.


En tur till Järvzoo blev det också. 
Blir tyvärr inte så ofta som det skulle kunna bli, trots att det ligger så nära...


Så firade vi vår fina 20-åring, tänk 20 år...det var ett tag sen;)


 Restaurangbesök och godistårta blev det.
Och lite paket förstås.

Då sonen flyttat till Göteborg blev det några resor dit också.
Ett stopp vid Brahehus blev uppskattat av alla.



Och Gunnebo slott i närheten av Mölnlycke.



Jag fick en ny frisyr i en "gör-om-mig"-tävling och lite nya kläder - kul och ovant!


Sommaren innehöll mycket regn, 
men några fina dagar fick vi på Nyboda holme.



Ett sommarparadis vi alltid är välkomna till, så tacksamma för detta:)


Och så tacksamma för att vi bokade en resa till Barcelona.
Där fick vi verkligen uppleva sol och värme.




På hösten blev det dop för brorsans yngsta - lilla Tage.




Roliga saker varvades med sorgliga, som det kan vara i livet.
Saknar min fina pappa som tyvärr inte finns kvar hos oss längre,
i alla fall inte fysiskt, i tanken finns han alltid med oss.


Så har en jul utan snö firats här uppe i Hälsingland.
Ovant men helt ok, frost och is är ju också vackert.



Jag har gjort många smycken.
Satsar nu så smått på att skapa lite fler produkter, mer om detta framöver.



Hoppas att vi alla har mycket roligt och trevligt framför oss.
Ha en fin tisdag!
Stor kram från mig till dig!
/Ninni






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagspromenad

Intryck och avtryck